Celem głównym projektu jest wzrost aktywności edukacyjnej osób dorosłych oraz podniesienie kompetencji 160 osób (96K/64M) spośród 200 osób (120K/80M) objętych projektem - uczących się, pracujących lub zamieszkujących w Lublinie, którzy chcą z własnej inicjatywy podnieść, uzupełnić umiejętności i kompetencje w nowo utworzonym Lokalnym Ośrodku Wiedzy i Edukacji Galileo w Lublinie, do końca czerwca 2026 r.
Celem głównym projektu jest wzrost zielonych kompetencji u 673 dzieci oraz podniesienie kompetencji zawodowych z zakresu ekologii u 45 nauczycieli i kadry zarządzającej w sześciu wrocławskich publicznych przedszkolach. Cel ten ma zostać osiągnięty poprzez realizację zajęć dodatkowych, w tym terenowych, z edukacji ekologicznej dla dzieci w wieku 3-6 lat oraz szkoleń dla nauczycieli i kadry zarządzającej.
Głównym celem projektu jest zwiększenie dostępu do edukacji włączającej dla 178 wychowanków i uczniów ze szczególnymi potrzebami 4 ogólnodostępnych placówek Wnioskodawcy z województwa wielkopolskiego w okresie od 01.12.2024 r. do 31.01.2027 r.
Głównym celem projektu jest zrost integracji społeczno-gospodarczej oraz kwalifikacji językowych uczestników w obszarze edukacji wśród 140 młodych Ukrainek i Ukraińców w wieku 6-16 lat, wśród 50 os. dorosłych o narodowości ukraińskiej zamieszkujących miasto Wrocław oraz wzrost kwalifikacji językowych 20 przedstawicieli i przedstawicielek ukraińskiej i polskiej kadry edukacyjnej.
Celem głównym projektu jest wspieranie równego dostępu do dobrej jakości włączającego kształcenia ogólnego oraz możliwości jego ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, wraz z elementami zwiększenia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, realizowane w oparciu o indywidualnie zdiagnozowane potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej Specto i PSP Leonardo we Wrocławiu.
Celem głównym projektu jest wzrost równego dostępu do dobrej jakości włączającego kształcenia. Nasze wsparcie realizowane jest w oparciu o indywidualnie zdiagnozowane potrzeby Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach poprzez objęcie 50 uczniów ze SPE zajęciami dodatkowymi. Projekt przewiduje wzrost kompetencji kluczowych, umiejętności podstawowych i przekrojowych 45 ucz. tj. 90% uczestników oraz podniesienie kompetencji zawodowych 11...
Głównym celem projektu jest zwiększenie liczby miejsc wychowania przedszkolnego poprzez utworzenie jednego publicznego przedszkola dla 175 dzieci na terenie wiejskiej gminy Kobylnica.
Projekt ukierunkowany jest na eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy oraz poprawę ergonomii pracy 303 pracowników pedagogicznych w 19 placówkach edukacyjnych z Wielkopolski.
Projekt przekształca lokal przy ul. Janickiego 22 w miejsce pełne radości i nauki dla najmłodszych! Aż 100 dzieci w wieku od 3 do 6 lat już korzysta z naszej dofinansowanej infrastruktury.
"Pozytywna wymiana NALO" – współpraca szkół ponadpodstawowych z Polski - Niepubliczne Akademickie Liceum Ogólnokształcące i z Węgier - Budapest XIV. Kerületi Teleki Blanka Gimnázium w ramach programu Erasmus+, KA 152 YOU, ma na celu wzrost wiedzy i kompetencji społecznych oraz miękkich wśród młodzieży z obu szkół poprzez międzynarodową wymianę kulturalno-historyczną w ramach projektu.
Celem projektu jest wzrost integracji społeczno-gospodarczej w obszarze edukacji dzieci, dorosłych obywateli Ukrainy oraz wzrost kwalifikacji językowych przedstawicieli ukraińskiej kadry pedagogicznej zamieszkujących miasto Łódź w okresie od 1.07.2024 do 31.08.2025.
Z radością informujemy, że nasze projekty: „Zielony zakątek w Specto”, „RUBI Eko lubi” oraz „Ekodzieciaki – Leonardowe przedszkolaki” otrzymały dotacje w ramach Konkursu Mikrodotacji „Green walk around the block”.
Projekt jest skierowany do 176 osób w tym osób (106K/70M). Celem projektu jest wzrost kompetencji i kwalifikacji kluczowych (cyfrowych, matematycznych, proekologicznych) u 141 osób (85K/56M) uczących się, pracujących lub zamieszkujących na terenie powiatów ełckiego, piskiego, giżyckiego, oleckiego, zgodnie z KC, które z własnej inicjatywy są zainteresowane podnoszeniem lub uzupełnianiem umiejętności i kompetencji poprzez udział we wsparciu projektowym. Wsparciem w ramach...
Realizujemy projekt „Edukacja włączająca w Heveliusie”, nr FEPM.05.08-IZ-00-0052/23 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+), Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Działanie nr 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa
Projekt w ramach programu „ODPORNOŚĆ ORAZ ROZWÓJ EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ” na lata 2022-2025 Obszar 2. Budowanie potencjału przedsiębiorstw społecznych i podmiotów ekonomii społecznej do realizacji zdeinstytucjonalizowanych usług społecznych.
Celem projektu jest opracowanie i wdrożenie w okresie od 01.04.2024 do 30.06.2025 r. platformy e-usług do rozliczania dotacji oświatowych oraz przygotowanie użytkowników do jej obsługi. Projekt realizowany jest przy współpracy z gminą Rokietnica i gminą Czerwonak.
„Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@2030” to projekt Samorządu Województwa Wielkopolskiego realizowany przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu w partnerstwie z Ogólnopolskim Operatorem Oświaty w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Cel projektu: Głównym celem projektu jest podniesienie do 2029 r. jakości edukacji na każdym szczeblu kształcenia ogólnego w 545 szkołach województwa wielkopolskiego poprzez rozwój kompetencji...
Głównym celem projektu jest zapewnienie do końca lipca 2026 r. równego dostępu dla 989 dzieci uczęszczających do wrocławskich publicznych przedszkoli OOO: Magellan, Pitagoras, Galileo, Kropelka, Columbus do dobrej jakościowo edukacji, poprzez zapewnienie zajęć: rozwijających kompetencje kluczowe, specjalistyczne, ruchowe oraz społeczno-emocjonalne. Cel zostanie osiągnięty poprzez zapewnienie/realizację zajęć: logopedycznych, integracji sensorycznej, ruchowych, wspierających...
Publiczna Szkoła Podstawowa Hevelius w Gdańsku organizuje Tydzień Integracji pod hasłem "TACY SAMI I PRZYJAŹŃ MIĘDZY NAMI"! Przyłączcie się do nas, aby wspólnie uczcić różnorodność, tolerancję i przyjaźń! Razem możemy stworzyć szkołę, gdzie każdy jest doceniany i akceptowany, gdzie różnice są powodem do radości, a przyjaźń kwitnie na każdym kroku.
Projekt zakłada stworzenie nowoczesnego placu zabaw w bezpośrednim sąsiedztwie Publicznego Przedszkola Leonardo w Poznaniu, przy ul. Druskiennickiej 6. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, która nie tylko dostarczy radość i rozrywkę przedszkolakom, ale również będzie miejscem integracji dla wszystkich maluchów, włączając w to dzieci z niepełnosprawnościami.
Projekt ANTURA realizowany w okresie 01.12.2023-30.11.2026 poprzez międzynarodowe konsorcjum w ramach Programu Erasmus + 2021-2027, Akcja 2. KA220-SCH - Partnerstwa współpracy w edukacji szkolnej.
Celem projektu jest zwiększenie umiejętności językowych uczniów, przedstawicieli kadry pedagogicznej, dyrektorów i pracowników administracyjnych działających dla placówek oraz w ramach mobilności zagranicznych.
W szkole w Rękusach trwają prace związane z realizacją projektu „Ekopracownia – zielone serce szkoły”, dzięki którym powstanie nowoczesna sala lekcyjna wraz z zapleczem przeznaczona do prowadzenia zajęć o charakterze przyrodniczo - ekologicznym. Wyremontowane pomieszczenia zostaną wyposażone w ergonomiczne meble, sprzęt multimedialny i pomoce dydaktyczne z zakresu przeciwdziałania emisjom, odnawialnych źródeł energii i niskoemisyjnego transportu, zrównoważonego...
Celem projektu jest zwiększenie umiejętności językowych uczniów, przedstawicieli kadry pedagogicznej, dyrektorów i pracowników administracyjnych działających dla placówek oraz w ramach mobilności zagranicznych.
Celem głównym projektu jest wsparcie systemu tworzenia sieci szkoły ćwiczeń w celu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych poprzez utworzenie szkoły ćwiczeń w SP nr 29 Leonardo w Gdańsku oraz wsparcie 56 nauczycieli z 7 szkół znajdujących się na terenie województwa pomorskiego (w tym 2 z terenów wiejskich oraz jednej szkoły integracyjnej/specjalnej) w 2021 i 2022 r. Szkoła ćwiczeń Leonardo w PSP nr 29 w Gdańsku stanie się miejscem...
8 października kolejna edycja sportowych zmagań dla przedszkolaków. Zapraszamy dzieci, rodziców i pracowników przedszkoli/Ogólnopolskiego Operatora Oświaty.
Utworzenie pracowni ekologicznej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 52 Specto w Poznaniu ma nieocenioną wartość poznawczo-edukacyjną. W dobie rosnących wyzwań związanych ze zmianami klimatu, utrzymaniem różnorodności biologicznej i zasobów naturalnych, edukacja ekologiczna staje się coraz bardziej istotna. Planowana do utworzenia pracownia ekologiczna ma za zadanie oferować uczniom wyjątkową możliwość nauki poprzez doświadczenie, co zwiększa zrozumienie i zainteresowanie tematami związanymi z ochroną środowiska i środowiskiem naturalnym. Dzięki dydaktycznemu wyposażeniu pracowni, uczniowie będą mogli badać lokalną florę i faunę, przeprowadzać eksperymenty badawcze i naukowe, obserwować wpływ różnych czynników na jakość powietrza czy wody.
Głównym celem warsztatów jest podniesienie poziomu świadomości uczniów i ich otoczenia na temat odnawialnych źródeł energii i efektywności energetycznej oraz upowszechnianie wiedzy o wpływie energetyki na zmiany i kształtowanie postaw proekologicznych.
Głównym celem projektu jest wzmocnienie tożsamości przez poczucie bycia we wspólnocie ludzi wybitnych, poczucie zakorzenienia w polskiej tradycji, historii i kulturze, podniesienie świadomości uczniów Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Rękusach, dzięki działaniom i metodom interdyscyplinarnym przewidzianym między 1.10.2023 i 30.11.2023 r.
Projekt „Chodźmy paɜoм do szkoły!" polega na wsparciu utworzonych we Wrocławiu i Gdańsku oddziałów dla dzieci z Ukrainy.
Celem projektu jest budowanie postaw patriotycznych i obywatelskich poprzez zwiększenie znajomości historii Polski wśród uczniów Publicznej Szkole Podstawowej nr 52 SPECTO w Poznaniu. Cel zostanie osiągnięty za pomocą różnorodnym form tj.: wycieczki, konkursy, warsztaty. Ponadto realizacja projektu pn. „ABC Historii Polski” ma sprzyjać budowaniu wiedzy na temat historii Polski i Polaków, kultywowanie pamięci o doniosłych kartach dziejów, a także doświadczeniach życia codziennego w przeszłości, uświadomienie wpływu historii na kształtowanie się postaw patriotycznych i obywatelskich oraz utrwalenie pamięci o osobach współtwórcami/uczestnikami wydarzeń historycznych.
Zatrudnienie na okres 4 miesięcy dwóch osób pochodzenia ukraińskiego w ramach umowy o pracę w wymiarze ½ etatu każda na stanowisko pomoc nauczyciela do dwóch oddziałów przygotowawczych PSP Leonardo.
W ramach Programu w 2023 roku jedenaście przedszkoli i jedna szkoła podstawowa prowadzone przez Operatora zakupi nowości wydawnicze i elementy wyposażenia biblioteki szkolnej oraz zrealizuje działania promujące czytelnictwo.
Na terenie Pomorza przygotowujemy się do wyjątkowego przedsięwzięcia! Od 1 kwietnia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku, dzieci wezmą udział w warsztatach pełnych eksperymentów i ciekawostek ekologicznych finansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku, w czterech przedszkolach, rozpoczynamy niezwykłe zajęcia ekologiczne, które oczarują aż 500 dzieci!
Celem projektu jest zagospodarowanie terenu przy ul. Druskiennickiej 6 w Poznaniu, przylegającego do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Cogito, dla której organem prowadzącym jest Ogólnopolski Operator Oświaty
Projekt realizowany przez Niepubliczną Szkołę Podstawową im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach we współpracy z Scoala Gimnaziala ”Sf. Andrei” z Mangalii w Rumunii. W projekcie weźmie udział 17 uczniów oraz 3 nauczycieli z placówki w Rękusach.
Celem głównym jest realizacja wyjazdu uczniów z klas VI-VIII ze szkoły Marco Polo na Litwę. Wspólnie 20 uczniów z Polski i 20 uczniów z Litwy przez 5 dni będzie pracować nad wzrostem kompetencji w zakresie rozumienia i tworzenia informacji, w zakresie wielojęzyczności, kompetencji osobistych i cyfrowych.
Celem głównym realizacji projektu jest wzrost i rozwój kompetencji kluczowych uczniów Niepublicznego Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego Cogito w Poznaniu poprzez przygotowanie i organizację mobilności edukacyjnych dla 11 uczniów do szkoły partnerskiej w Portugalii- Agrupamento de Escolas de Barcelos.
Celem głównym projektu jest wspieranie i rozwój terenowej infrastruktury edukacyjnej poprzez stworzenie ogrodu dydaktycznego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 52 SPECTO w Poznaniu w terminie 01.04.2022 r. - 10.12.2022 r.
Celem projektu jest zwiększenie u uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, wsparcie indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Przedsięwzięcie grantowe, w ramach którego przewidziano zatrudnienie w placówkach szkolnych i przedszkolnych asystentów dzieci/ uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Celem projektu jest wzmocnienie tożsamości narodowej oraz poczucia wspólnoty poczucia zakorzenienia w polskiej tradycji, kulturze i historii wśród 20 uczniów klas IV-VIII Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach poprzez organizację warsztatów interdyscyplinarnych, organizację gry terenowej, przygotowanie wystawy prezentującej postaci w okresie 1.10-30.11.2022 r.
W ramach projektu uczniowie wrocławskiego Leonardo odbyli dwie podróże do Turynu gdzie wraz uczniami tamtejszej szkoły I.I.S. Primo Levi wspólnie stworzyli filmy poklatkowe w tematyce cyberprzemocy i przeciwdziałaniu mowie nienawiści. Pracując wspólnie nad wspólnymi projektami rozwijali m.in. kompetencje osobiste, językowe, cyfrowe i kulturowe.
Już 2 października zapraszamy młodych sportowców, rodziców i kibiców na malowniczy stadion na wrocławskim Sępolnie. Tego dnia w sportowe szranki staną uczestnicy Biegu Przedszkolaka 2022.
Celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych poprzez realizację wspólnego projektu edukacyjnego przez uczniów Szkoły Podstawowej Kornelówka-Przystań z uczniami partnerskiej szkoły greckiej w Katerini w ramach dwóch mobilności.
Celem projektu jest wsparcie kompetencji kluczowych 34 uczniów klas VI, VII, VIII PSP COGITO poprzez udział w wymianach międzynarodowych do francuskiej szkoły Le College Lycee Experimental Freinet de la Ciotat we Francji opierającej swoją pracę o myśli pedagogiczne C. Freineta.
Głównym celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych oraz umiejętności językowych 15 uczniów NSP Galileo nr 1 w Nakonowie w projekcie mobilności do portugalskiej szkoły Escola Basica de Valongo do Vouga w mieście Agueda.
Projekt wspierający uczniów PSP Marco Polo i Leonardo w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w szczególności w celu niwelacji negatywnych skutków wywołanych epidemią COVID -19, w tym zdiagnozowanych deficytów spowodowanych długotrwałą nauką zdalną dzięki rozszerzeniu oferty dydaktycznej obu szkół.
Celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z Nakonowa. Stworzyliśmy salę sensoryczną w siedzibie Przedszkola oraz Szkoły Galileo, przeszkoliliśmy 2 nauczycielki oraz realizujemy zajęcia terapeutyczne dla naszych podopiecznych wymagających wsparcia.
W ramach programu w 2021 r. aż 7 przedszkoli prowadzonych przez Operatora zakupiło nowości wydawnicze oraz zrealizowało działania promujące czytelnictwo. W 2022 r. kolejnych 8 placówek fundacji rozpocznie realizację programu.
W 2022 r. w ramach projektu międzynarodowego uczniowie z klas VI-VIII z PSP nr 52 Specto odbędą wyjątkowe podróże do Limassol na Cyprze, gdzie wspólnie z lokalnymi uczniami Lyceum Of Agios Ioannis podejmą temat ochrony środowiska.
Projekt jest szansą dla uczniów klas VI-VIII PSP nr 29 w Gdańsku na odbycie edukacyjnej przygody w ramach podróży do partnerskiej szkoły w Arrecife na Wyspach Kanaryjskich.
Celem głównym projektu jest transfer i wdrożenie nowego rozwiązania tj. metody daltońskiej w Szkole Podstawowej Kornelówka-Przystań w Łodzi (Szkole Ćwiczeń) jako skutecznej formy pracy pedagogicznej oraz metody zindywidualizowanego podejścia wspierającego proces nabywania kompetencji kluczowych i wartości uniwersalnych u uczniów oraz wymiana informacji i doświadczeń z zagranicznym partnerem z Austrii.
Celem głównym jest podniesienie kompetencji nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 29 Leonardo w Gdańsku, a także podniesienie jakości nauczania w placówce poprzez utworzenie ekologicznej pracowni zewnętrznej w szkole.
Celem głównym jest podniesienie kompetencji nauczycieli Niepublicznej Szkoły Podstawowej Gallileo w Nakonowie, a także podniesienie jakości nauczania w placówce poprzez utworzenie pracowni rękodzieła w szkole.
Głównym i najważniejszym celem projektu będzie powstanie Uniwersytetu Ludowego w Nakonowie - nieformalnej instytucji edukacyjnej dla osób w wieku 18+ prowadzącej działalność w oparciu o zasady metodyki grundtvigiańskiej. Będzie to jedyna na terenie woj. kujawsko-pomorskiego instytucja tego typu.
Celem głównym projektu jest wsparcie systemu wspomagania szkół w zakresie rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych poprzez utworzenie szkoły ćwiczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Kornelówka – Przystań i wsparcie 56 nauczycieli z 7 szkół z terenu woj. łódzkiego, w 2021 i 2022 roku.
Szkoła ćwiczeń "Architekci wiedzy" obejmuje wsparcie w czterech obszarach: matematycznym, przyrodniczym, informatycznym i językowym, ponadto również ICT, innowacyjności czy nauczania eksperymentalnego. Wszystkie działania dotyczące nauczycieli, które zostały zaplanowane w przedsięwzięciu (tj. organizacja sieci współpracy, lekcji pokazowych, warsztatów metodycznych, szkolenia TIK itp.) zakładają wykorzystanie zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia ogólnego w zakresie rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych. Zaplanowano również działania wspierające nauczanie eksperymentalne poprzez wykorzystanie nowoczesnych pracowni oraz warsztatu zewnętrznego powstałych w ramach projektu oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia. Szkoła ćwiczeń oraz partnerzy opracują i wdrożą podczas realizacji przedsięwzięcia materiały dydaktyczne dla nauczycieli i studentów pedagogiki. W ten sposób wszyscy uczestnicy projektu otrzymają wsparcie, które będą mogli wykorzystywać w przyszłości.
Projekt Aktywny przedszkolak- promowanie aktywności sportowej wśród dzieci
Nasze Ekologiczne Pracownie- utworzenie punktu dydaktycznego w szkole podstawowej Przystań w Łodzi
Celem głównym realizacji projektu jest wzrost wiedzy i świadomości ekologicznej wśród 100 dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do Publicznego Przedszkola Galileo w Łodzi.
Celem projektu jest -podnoszenie kwalifikacji i kompetencji nauczycieli w PSP Leonardo -wymiana dobrych praktyk międzynarodowych -poprawa jakości edukacji oraz wdrożenie nowoczesnych metod pracy w zakresie edukacji TIK oraz medialnej -wspieranie kompetencji kluczowych dzieci -przygotowanie do realizacji zajęć z dziećmi
Celem projektu jest wzrost liczby miejsc wychowania przedszkolnego dla dzieci w wieku przedszkolnym z terenu Gminy Czerwonak o 20 dzieci, podniesienie wiedzy i kompetencji 75 dzieci uczestniczących w edukacji przedszkolnej oraz 4 nauczycieli systemu oświaty uczących w Publicznym Przedszkolu Rubi.
Celem projektu jest wzrost liczby miejsc wychowania przedszkolnego w tym zapewnienie dostępu do wysokiej jakości edukacji oraz zwiększenie kompetencji 6 nauczycieli przedszkolnych w zakresie wykonywanej pracy i pedagogiki specjalnej.
Celem głównym projektu jest zwiększenie liczby miejsc w edukacji przedszkolnej na terenie Wrocławia oraz podniesienie kompetencji dzieci i nauczycieli. Cel zostanie osiągnięty poprzez utworzenie nowych 5 oddziałów wychowania przedszkolnego dla 125 dzieci, realizację zajęć dodatkowych (zajęcia logopedyczne, z języka angielskiego i zajęcia z psychologiem) oraz przeszkolenie 8 nauczycieli wychowania przedszkolnego.
Celem głównym projektu jest wsparcie systemu wspomagania szkół w zakresie rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych poprzez utworzenie szkoły ćwiczeń w Niepublicznej Szkole Podstawowej Galileo nr 1 w Nakonowie.
Celem projektu jest wsparcie rozwoju kompetencji cyfrowych pracowników Biblioteki Raczyńskich oraz dzieci i młodzieży w wieku 10-18 lat w Poznaniu. Zapraszamy na stronę internetową projektu: https://skok-gok.operator.edu.pl
Celem głównym projektu jest podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy oraz rozwijanie indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Projekt zakłada poprawę jakości i skuteczności nauczania w szkole, w tym nauk przyrodniczych poprzez transfer metody pracy z uczniami i wymianę doświadczeń z fińska szkołą.
Celem konkursu jest wsparcie 20 projektów, dzięki którym powstanie i będzie funkcjonować 20 Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji w szkołach na terenie całego kraju.
Celem głównym projektu jest propagowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród dzieci
Celem projektu jest zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej na terenie województwa wielkopolskiego poprzez utworzenie 150 miejsc wychowania przedszkolnego w Poznaniu.
Głównym celem projektu jest wzrost i rozwój kompetencji kluczowych pośród 26 uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Cogito w Poznaniu poprzez organizacje mobilności edukacyjnych dla dwóch 13 osobowych grup uczniów do szkoły w Finlandii w terminie 1.08.2019 - 31.07.2020 r.
Celem głównym projektu jest wdrożenie nowej metody tj. „Metody animacji poklatkowej” na zajęciach dodatkowych Klubu reportera.
Celem głównym projektu jest stworzenie ekoprzestrzeni edukacyjno-relaksacyjnej dla przedszkolaków a także rozpowszechnienie wiedzy z zakresu ochrony przyrody i zdrowego żywienia.
Celem głównym projektu jest udział Fundacji w działaniach na rzecz ochrony pszczół i tworzeniu łąk kwietnych.
Głównym celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych dzieci zamieszkujących Gminę Osiek Mały poprzez organizację zajęć o charakterze dydaktyczno - wychowawczym o tematyce przyrodniczej.
Celem głównym projektu jest wsparcie systemu wspomagania szkół w zakresie rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych poprzez utworzenie szkoły ćwiczeń w PSP Cogito Poznań.
Celem projektu jest rozwój zawodowy i osobisty kadry oraz zwiększenie jej konkurencyjności na europejskim rynku pracy.
Celem realizacji przedsięwzięcia jest wzrost wiedzy i świadomości ekologicznej oraz przyrodniczej dzieci, rodziców i nauczycieli szkoły Cogito.
Celem projektu jest wzrost aktywności społecznej i poczucia wspólności wśród mieszkańców os. Fabianowo - Kotowo w Poznaniu.
Celem projektu jest uatrakcyjnienie księgozbiorów bibliotek szkolnych i pedagogicznych oraz wzmocnienie potencjału i roli bibliotek szkolnych i pedagogicznych.
Celem projektu jest rozwijanie szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy.
Celem projektu jest przeprowadzenie warsztatów wzmacniających kompetencje dziennikarskie uczniów.
Celem projektu jest zapobieganie niewłaściwemu wykorzystaniu Internetu przez dzieci.
Wzrost kompetencji językowych nauczycieli placówek biorących udział w projekcie.
Celem projektu jest poprawa jakości edukacji ogólnej w PSP nr 29 LEONARDO w Gdańsku.
Umożliwienie powrotu do pracy rodziców i opiekunów prawnych dzieci.
Wsparcie rodziców dzieci w wieku od 20 tygodnia do 3 roku życia poprzez zwiększenie dostępu do Familijnego Żłobka.
Umożliwienie powrotu do pracy rodziców i opiekunów prawnych dzieci.
Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej mieszkańców obszarów wiejskich gminy Brzeg Dolny.
KRS 0000044866