Projekt ukierunkowany jest na eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy oraz poprawę ergonomii pracy 303 pracowników pedagogicznych w 19 placówkach edukacyjnych z Wielkopolski.
Projekt przekształca lokal przy ul. Janickiego 22 w miejsce pełne radości i nauki dla najmłodszych! Aż 100 dzieci w wieku od 3 do 6 lat już korzysta z naszej dofinansowanej infrastruktury.
"Pozytywna wymiana NALO" – współpraca szkół ponadpodstawowych z Polski - Niepubliczne Akademickie Liceum Ogólnokształcące i z Węgier - Budapest XIV. Kerületi Teleki Blanka Gimnázium w ramach programu Erasmus+, KA 152 YOU, ma na celu wzrost wiedzy i kompetencji społecznych oraz miękkich wśród młodzieży z obu szkół poprzez międzynarodową wymianę kulturalno-historyczną w ramach projektu.
Celem projektu jest wzrost integracji społeczno-gospodarczej w obszarze edukacji dzieci, dorosłych obywateli Ukrainy oraz wzrost kwalifikacji językowych przedstawicieli ukraińskiej kadry pedagogicznej zamieszkujących miasto Łódź w okresie od 1.07.2024 do 1.08.2025.
Z radością informujemy, że nasze projekty: „Zielony zakątek w Specto”, „RUBI Eko lubi” oraz „Ekodzieciaki – Leonardowe przedszkolaki” otrzymały dotacje w ramach Konkursu Mikrodotacji „Green walk around the block”.
Projekt jest skierowany do 176 osób w tym osób (106K/70M). Celem projektu jest wzrost kompetencji i kwalifikacji kluczowych (cyfrowych, matematycznych, proekologicznych) u 141 osób (85K/56M) uczących się, pracujących lub zamieszkujących na terenie powiatów ełckiego, piskiego, giżyckiego, oleckiego, zgodnie z KC, które z własnej inicjatywy są zainteresowane podnoszeniem lub uzupełnianiem umiejętności i kompetencji poprzez udział we wsparciu projektowym. Wsparciem w ramach...
Realizujemy projekt „Edukacja włączająca w Heveliusie”, nr FEPM.05.08-IZ-00-0052/23 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus ( EFS+), Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Działanie nr 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa
Projekt w ramach programu „ODPORNOŚĆ ORAZ ROZWÓJ EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ” na lata 2022-2025 Obszar 2. Budowanie potencjału przedsiębiorstw społecznych i podmiotów ekonomii społecznej do realizacji zdeinstytucjonalizowanych usług społecznych.
Edukacja dla Przyszłości pozyskała dotację z Unii Europejskiej na realizację projektu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Działanie 1.3 Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych.
Celem projektu jest opracowanie i wdrożenie w okresie od 01.04.2024 do 30.06.2025 r. platformy e-usług do rozliczania dotacji oświatowych oraz przygotowanie użytkowników do jej obsługi. Projekt realizowany jest przy współpracy z gminą Rokietnica i gminą Czerwonak.
„Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@2030” to projekt Samorządu Województwa Wielkopolskiego realizowany przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu w partnerstwie z Ogólnopolskim Operatorem Oświaty w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Cel projektu: Głównym celem projektu jest podniesienie do 2029 r. jakości edukacji na każdym szczeblu kształcenia ogólnego w 545 szkołach województwa wielkopolskiego poprzez rozwój kompetencji...
Głównym celem projektu jest zapewnienie do końca lipca 2026 r. równego dostępu dla 989 dzieci uczęszczających do wrocławskich publicznych przedszkoli OOO: Magellan, Pitagoras, Galileo, Kropelka, Columbus do dobrej jakościowo edukacji, poprzez zapewnienie zajęć: rozwijających kompetencje kluczowe, specjalistyczne, ruchowe oraz społeczno-emocjonalne. Cel zostanie osiągnięty poprzez zapewnienie/realizację zajęć: logopedycznych, integracji sensorycznej, ruchowych, wspierających...
Publiczna Szkoła Podstawowa Hevelius w Gdańsku organizuje Tydzień Integracji pod hasłem "TACY SAMI I PRZYJAŹŃ MIĘDZY NAMI"! Przyłączcie się do nas, aby wspólnie uczcić różnorodność, tolerancję i przyjaźń! Razem możemy stworzyć szkołę, gdzie każdy jest doceniany i akceptowany, gdzie różnice są powodem do radości, a przyjaźń kwitnie na każdym kroku.
Projekt zakłada stworzenie nowoczesnego placu zabaw w bezpośrednim sąsiedztwie Publicznego Przedszkola Leonardo w Poznaniu, przy ul. Druskiennickiej 6. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, która nie tylko dostarczy radość i rozrywkę przedszkolakom, ale również będzie miejscem integracji dla wszystkich maluchów, włączając w to dzieci z niepełnosprawnościami.
Projekt ANTURA realizowany w okresie 01.12.2023-30.11.2026 poprzez międzynarodowe konsorcjum w ramach Programu Erasmus + 2021-2027, Akcja 2. KA220-SCH - Partnerstwa współpracy w edukacji szkolnej.
Celem projektu jest zwiększenie umiejętności językowych uczniów, przedstawicieli kadry pedagogicznej, dyrektorów i pracowników administracyjnych działających dla placówek oraz w ramach mobilności zagranicznych.
W szkole w Rękusach trwają prace związane z realizacją projektu „Ekopracownia – zielone serce szkoły”, dzięki którym powstanie nowoczesna sala lekcyjna wraz z zapleczem przeznaczona do prowadzenia zajęć o charakterze przyrodniczo - ekologicznym. Wyremontowane pomieszczenia zostaną wyposażone w ergonomiczne meble, sprzęt multimedialny i pomoce dydaktyczne z zakresu przeciwdziałania emisjom, odnawialnych źródeł energii i niskoemisyjnego transportu, zrównoważonego...
Celem projektu jest zwiększenie umiejętności językowych uczniów, przedstawicieli kadry pedagogicznej, dyrektorów i pracowników administracyjnych działających dla placówek oraz w ramach mobilności zagranicznych.
Celem głównym projektu jest wsparcie systemu tworzenia sieci szkoły ćwiczeń w celu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych poprzez utworzenie szkoły ćwiczeń w SP nr 29 Leonardo w Gdańsku oraz wsparcie 56 nauczycieli z 7 szkół znajdujących się na terenie województwa pomorskiego (w tym 2 z terenów wiejskich oraz jednej szkoły integracyjnej/specjalnej) w 2021 i 2022 r. Szkoła ćwiczeń Leonardo w PSP nr 29 w Gdańsku stanie się miejscem...
8 października kolejna edycja sportowych zmagań dla przedszkolaków. Zapraszamy dzieci, rodziców i pracowników przedszkoli/Ogólnopolskiego Operatora Oświaty.
Utworzenie pracowni ekologicznej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 52 Specto w Poznaniu ma nieocenioną wartość poznawczo-edukacyjną. W dobie rosnących wyzwań związanych ze zmianami klimatu, utrzymaniem różnorodności biologicznej i zasobów naturalnych, edukacja ekologiczna staje się coraz bardziej istotna. Planowana do utworzenia pracownia ekologiczna ma za zadanie oferować uczniom wyjątkową możliwość nauki poprzez doświadczenie, co zwiększa zrozumienie i zainteresowanie tematami związanymi z ochroną środowiska i środowiskiem naturalnym. Dzięki dydaktycznemu wyposażeniu pracowni, uczniowie będą mogli badać lokalną florę i faunę, przeprowadzać eksperymenty badawcze i naukowe, obserwować wpływ różnych czynników na jakość powietrza czy wody.
Głównym celem warsztatów jest podniesienie poziomu świadomości uczniów i ich otoczenia na temat odnawialnych źródeł energii i efektywności energetycznej oraz upowszechnianie wiedzy o wpływie energetyki na zmiany i kształtowanie postaw proekologicznych.
Głównym celem projektu jest wzmocnienie tożsamości przez poczucie bycia we wspólnocie ludzi wybitnych, poczucie zakorzenienia w polskiej tradycji, historii i kulturze, podniesienie świadomości uczniów Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Rękusach, dzięki działaniom i metodom interdyscyplinarnym przewidzianym między 1.10.2023 i 30.11.2023 r.
Projekt „Chodźmy paɜoм do szkoły!" polega na wsparciu utworzonych we Wrocławiu i Gdańsku oddziałów dla dzieci z Ukrainy.
Celem projektu jest budowanie postaw patriotycznych i obywatelskich poprzez zwiększenie znajomości historii Polski wśród uczniów Publicznej Szkole Podstawowej nr 52 SPECTO w Poznaniu. Cel zostanie osiągnięty za pomocą różnorodnym form tj.: wycieczki, konkursy, warsztaty. Ponadto realizacja projektu pn. „ABC Historii Polski” ma sprzyjać budowaniu wiedzy na temat historii Polski i Polaków, kultywowanie pamięci o doniosłych kartach dziejów, a także doświadczeniach życia codziennego w przeszłości, uświadomienie wpływu historii na kształtowanie się postaw patriotycznych i obywatelskich oraz utrwalenie pamięci o osobach współtwórcami/uczestnikami wydarzeń historycznych.
Zatrudnienie na okres 4 miesięcy dwóch osób pochodzenia ukraińskiego w ramach umowy o pracę w wymiarze ½ etatu każda na stanowisko pomoc nauczyciela do dwóch oddziałów przygotowawczych PSP Leonardo.
W ramach Programu w 2023 roku jedenaście przedszkoli i jedna szkoła podstawowa prowadzone przez Operatora zakupi nowości wydawnicze i elementy wyposażenia biblioteki szkolnej oraz zrealizuje działania promujące czytelnictwo.
Na terenie Pomorza przygotowujemy się do wyjątkowego przedsięwzięcia! Od 1 kwietnia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku, dzieci wezmą udział w warsztatach pełnych eksperymentów i ciekawostek ekologicznych finansowanych przez WFOŚiGW w Gdańsku, w czterech przedszkolach, rozpoczynamy niezwykłe zajęcia ekologiczne, które oczarują aż 500 dzieci!
Celem projektu jest zagospodarowanie terenu przy ul. Druskiennickiej 6 w Poznaniu, przylegającego do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Cogito, dla której organem prowadzącym jest Ogólnopolski Operator Oświaty
Projekt realizowany przez Niepubliczną Szkołę Podstawową im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach we współpracy z Scoala Gimnaziala ”Sf. Andrei” z Mangalii w Rumunii. W projekcie weźmie udział 17 uczniów oraz 3 nauczycieli z placówki w Rękusach.
Celem głównym jest realizacja wyjazdu uczniów z klas VI-VIII ze szkoły Marco Polo na Litwę. Wspólnie 20 uczniów z Polski i 20 uczniów z Litwy przez 5 dni będzie pracować nad wzrostem kompetencji w zakresie rozumienia i tworzenia informacji, w zakresie wielojęzyczności, kompetencji osobistych i cyfrowych.
Celem głównym realizacji projektu jest wzrost i rozwój kompetencji kluczowych uczniów Niepublicznego Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego Cogito w Poznaniu poprzez przygotowanie i organizację mobilności edukacyjnych dla 11 uczniów do szkoły partnerskiej w Portugalii- Agrupamento de Escolas de Barcelos.
Celem głównym projektu jest wspieranie i rozwój terenowej infrastruktury edukacyjnej poprzez stworzenie ogrodu dydaktycznego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 52 SPECTO w Poznaniu w terminie 01.04.2022 r. - 10.12.2022 r.
Celem projektu jest zwiększenie u uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, wsparcie indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Przedsięwzięcie grantowe, w ramach którego przewidziano zatrudnienie w placówkach szkolnych i przedszkolnych asystentów dzieci/ uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Celem projektu jest wzmocnienie tożsamości narodowej oraz poczucia wspólnoty poczucia zakorzenienia w polskiej tradycji, kulturze i historii wśród 20 uczniów klas IV-VIII Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach poprzez organizację warsztatów interdyscyplinarnych, organizację gry terenowej, przygotowanie wystawy prezentującej postaci w okresie 1.10-30.11.2022 r.
W ramach projektu uczniowie wrocławskiego Leonardo odbyli dwie podróże do Turynu gdzie wraz uczniami tamtejszej szkoły I.I.S. Primo Levi wspólnie stworzyli filmy poklatkowe w tematyce cyberprzemocy i przeciwdziałaniu mowie nienawiści. Pracując wspólnie nad wspólnymi projektami rozwijali m.in. kompetencje osobiste, językowe, cyfrowe i kulturowe.
Już 2 października zapraszamy młodych sportowców, rodziców i kibiców na malowniczy stadion na wrocławskim Sępolnie. Tego dnia w sportowe szranki staną uczestnicy Biegu Przedszkolaka 2022.
Celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych poprzez realizację wspólnego projektu edukacyjnego przez uczniów Szkoły Podstawowej Kornelówka-Przystań z uczniami partnerskiej szkoły greckiej w Katerini w ramach dwóch mobilności.
Celem projektu jest wsparcie kompetencji kluczowych 34 uczniów klas VI, VII, VIII PSP COGITO poprzez udział w wymianach międzynarodowych do francuskiej szkoły Le College Lycee Experimental Freinet de la Ciotat we Francji opierającej swoją pracę o myśli pedagogiczne C. Freineta.
Głównym celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych oraz umiejętności językowych 15 uczniów NSP Galileo nr 1 w Nakonowie w projekcie mobilności do portugalskiej szkoły Escola Basica de Valongo do Vouga w mieście Agueda.
Projekt wspierający uczniów PSP Marco Polo i Leonardo w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w szczególności w celu niwelacji negatywnych skutków wywołanych epidemią COVID -19, w tym zdiagnozowanych deficytów spowodowanych długotrwałą nauką zdalną dzięki rozszerzeniu oferty dydaktycznej obu szkół.
Celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z Nakonowa. Stworzyliśmy salę sensoryczną w siedzibie Przedszkola oraz Szkoły Galileo, przeszkoliliśmy 2 nauczycielki oraz realizujemy zajęcia terapeutyczne dla naszych podopiecznych wymagających wsparcia.
W ramach programu w 2021 r. aż 7 przedszkoli prowadzonych przez Operatora zakupiło nowości wydawnicze oraz zrealizowało działania promujące czytelnictwo. W 2022 r. kolejnych 8 placówek fundacji rozpocznie realizację programu.
W 2022 r. w ramach projektu międzynarodowego uczniowie z klas VI-VIII z PSP nr 52 Specto odbędą wyjątkowe podróże do Limassol na Cyprze, gdzie wspólnie z lokalnymi uczniami Lyceum Of Agios Ioannis podejmą temat ochrony środowiska.
Projekt jest szansą dla uczniów klas VI-VIII PSP nr 29 w Gdańsku na odbycie edukacyjnej przygody w ramach podróży do partnerskiej szkoły w Arrecife na Wyspach Kanaryjskich.
Celem głównym projektu jest transfer i wdrożenie nowego rozwiązania tj. metody daltońskiej w Szkole Podstawowej Kornelówka-Przystań w Łodzi (Szkole Ćwiczeń) jako skutecznej formy pracy pedagogicznej oraz metody zindywidualizowanego podejścia wspierającego proces nabywania kompetencji kluczowych i wartości uniwersalnych u uczniów oraz wymiana informacji i doświadczeń z zagranicznym partnerem z Austrii.
Celem głównym jest podniesienie kompetencji nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 29 Leonardo w Gdańsku, a także podniesienie jakości nauczania w placówce poprzez utworzenie ekologicznej pracowni zewnętrznej w szkole.
Celem głównym jest podniesienie kompetencji nauczycieli Niepublicznej Szkoły Podstawowej Gallileo w Nakonowie, a także podniesienie jakości nauczania w placówce poprzez utworzenie pracowni rękodzieła w szkole.
Głównym i najważniejszym celem projektu będzie powstanie Uniwersytetu Ludowego w Nakonowie - nieformalnej instytucji edukacyjnej dla osób w wieku 18+ prowadzącej działalność w oparciu o zasady metodyki grundtvigiańskiej. Będzie to jedyna na terenie woj. kujawsko-pomorskiego instytucja tego typu.
Celem głównym projektu jest wsparcie systemu wspomagania szkół w zakresie rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych poprzez utworzenie szkoły ćwiczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Kornelówka – Przystań i wsparcie 56 nauczycieli z 7 szkół z terenu woj. łódzkiego, w 2021 i 2022 roku.
Szkoła ćwiczeń "Architekci wiedzy" obejmuje wsparcie w czterech obszarach: matematycznym, przyrodniczym, informatycznym i językowym, ponadto również ICT, innowacyjności czy nauczania eksperymentalnego. Wszystkie działania dotyczące nauczycieli, które zostały zaplanowane w przedsięwzięciu (tj. organizacja sieci współpracy, lekcji pokazowych, warsztatów metodycznych, szkolenia TIK itp.) zakładają wykorzystanie zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia ogólnego w zakresie rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych. Zaplanowano również działania wspierające nauczanie eksperymentalne poprzez wykorzystanie nowoczesnych pracowni oraz warsztatu zewnętrznego powstałych w ramach projektu oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia. Szkoła ćwiczeń oraz partnerzy opracują i wdrożą podczas realizacji przedsięwzięcia materiały dydaktyczne dla nauczycieli i studentów pedagogiki. W ten sposób wszyscy uczestnicy projektu otrzymają wsparcie, które będą mogli wykorzystywać w przyszłości.
Projekt Aktywny przedszkolak- promowanie aktywności sportowej wśród dzieci
Nasze Ekologiczne Pracownie- utworzenie punktu dydaktycznego w szkole podstawowej Przystań w Łodzi
Celem głównym realizacji projektu jest wzrost wiedzy i świadomości ekologicznej wśród 100 dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do Publicznego Przedszkola Galileo w Łodzi.
Celem projektu jest -podnoszenie kwalifikacji i kompetencji nauczycieli w PSP Leonardo -wymiana dobrych praktyk międzynarodowych -poprawa jakości edukacji oraz wdrożenie nowoczesnych metod pracy w zakresie edukacji TIK oraz medialnej -wspieranie kompetencji kluczowych dzieci -przygotowanie do realizacji zajęć z dziećmi
Celem projektu jest wzrost liczby miejsc wychowania przedszkolnego dla dzieci w wieku przedszkolnym z terenu Gminy Czerwonak o 20 dzieci, podniesienie wiedzy i kompetencji 75 dzieci uczestniczących w edukacji przedszkolnej oraz 4 nauczycieli systemu oświaty uczących w Publicznym Przedszkolu Rubi.
Celem projektu jest wzrost liczby miejsc wychowania przedszkolnego w tym zapewnienie dostępu do wysokiej jakości edukacji oraz zwiększenie kompetencji 6 nauczycieli przedszkolnych w zakresie wykonywanej pracy i pedagogiki specjalnej.
Celem głównym projektu jest zwiększenie liczby miejsc w edukacji przedszkolnej na terenie Wrocławia oraz podniesienie kompetencji dzieci i nauczycieli. Cel zostanie osiągnięty poprzez utworzenie nowych 5 oddziałów wychowania przedszkolnego dla 125 dzieci, realizację zajęć dodatkowych (zajęcia logopedyczne, z języka angielskiego i zajęcia z psychologiem) oraz przeszkolenie 8 nauczycieli wychowania przedszkolnego.
Celem głównym projektu jest wsparcie systemu wspomagania szkół w zakresie rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych poprzez utworzenie szkoły ćwiczeń w Niepublicznej Szkole Podstawowej Galileo nr 1 w Nakonowie.
Celem projektu jest wsparcie rozwoju kompetencji cyfrowych pracowników Biblioteki Raczyńskich oraz dzieci i młodzieży w wieku 10-18 lat w Poznaniu. Zapraszamy na stronę internetową projektu: https://skok-gok.operator.edu.pl
Celem głównym projektu jest podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy oraz rozwijanie indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Projekt zakłada poprawę jakości i skuteczności nauczania w szkole, w tym nauk przyrodniczych poprzez transfer metody pracy z uczniami i wymianę doświadczeń z fińska szkołą.
Celem konkursu jest wsparcie 20 projektów, dzięki którym powstanie i będzie funkcjonować 20 Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji w szkołach na terenie całego kraju.
Celem głównym projektu jest propagowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród dzieci
Celem projektu jest zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej na terenie województwa wielkopolskiego poprzez utworzenie 150 miejsc wychowania przedszkolnego w Poznaniu.
Głównym celem projektu jest wzrost i rozwój kompetencji kluczowych pośród 26 uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Cogito w Poznaniu poprzez organizacje mobilności edukacyjnych dla dwóch 13 osobowych grup uczniów do szkoły w Finlandii w terminie 1.08.2019 - 31.07.2020 r.
Celem głównym projektu jest wdrożenie nowej metody tj. „Metody animacji poklatkowej” na zajęciach dodatkowych Klubu reportera.
Celem głównym projektu jest stworzenie ekoprzestrzeni edukacyjno-relaksacyjnej dla przedszkolaków a także rozpowszechnienie wiedzy z zakresu ochrony przyrody i zdrowego żywienia.
Celem głównym projektu jest udział Fundacji w działaniach na rzecz ochrony pszczół i tworzeniu łąk kwietnych.
Głównym celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych dzieci zamieszkujących Gminę Osiek Mały poprzez organizację zajęć o charakterze dydaktyczno - wychowawczym o tematyce przyrodniczej.
Celem głównym projektu jest wsparcie systemu wspomagania szkół w zakresie rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych poprzez utworzenie szkoły ćwiczeń w PSP Cogito Poznań.
Celem projektu jest rozwój zawodowy i osobisty kadry oraz zwiększenie jej konkurencyjności na europejskim rynku pracy.
Celem realizacji przedsięwzięcia jest wzrost wiedzy i świadomości ekologicznej oraz przyrodniczej dzieci, rodziców i nauczycieli szkoły Cogito.
Celem projektu jest wzrost aktywności społecznej i poczucia wspólności wśród mieszkańców os. Fabianowo - Kotowo w Poznaniu.
Celem projektu jest uatrakcyjnienie księgozbiorów bibliotek szkolnych i pedagogicznych oraz wzmocnienie potencjału i roli bibliotek szkolnych i pedagogicznych.
Celem projektu jest rozwijanie szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy.
Celem projektu jest przeprowadzenie warsztatów wzmacniających kompetencje dziennikarskie uczniów.
Celem projektu jest zapobieganie niewłaściwemu wykorzystaniu Internetu przez dzieci.
Wzrost kompetencji językowych nauczycieli placówek biorących udział w projekcie.
Celem projektu jest poprawa jakości edukacji ogólnej w PSP nr 29 LEONARDO w Gdańsku.
Umożliwienie powrotu do pracy rodziców i opiekunów prawnych dzieci.
Wsparcie rodziców dzieci w wieku od 20 tygodnia do 3 roku życia poprzez zwiększenie dostępu do Familijnego Żłobka.
Umożliwienie powrotu do pracy rodziców i opiekunów prawnych dzieci.
Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej mieszkańców obszarów wiejskich gminy Brzeg Dolny.
KRS 0000044866